تبدیل عکس شخصی به نخ و نقشه در دفتر طراحی شرکت فرش عرشیان در کمترین زمان و با کیفیت عالی انجام می گیرد. شما مشتریان عزیز می توانید با ارسال تصاویر دلخواه از ما نخ و نقشه برای بافت تابلو فرش شخصی تحویل بگیرید.  در جدول زیر شما می توانید حدود قیمت طراحی و بسته های نخ ونقشه را مشاهده کنید. البته این جدول برآورد حدودی است و قیمت دقیق و زمان بعد از ارسال تصویر به شرکت محاسبه می شود. تصاویر در محیط های مختلف گرفته می شوند و میزان وقت و دقت در طراحی تعیین کننده قیمت و زمان نهایی خواهد بود.

جدول هزینه تبدیل عکس شخصی به نخ و نقشه

در صورتیکه سوژه مورد نظر سفارش دهنده , عکس شخصی و خصوصی نباشد شرکت مجاز به استفاده از آن خواهد بود . به عبارت دیگر سوژه های سفارشی عمومی جنبه عمومی و استفاده آزاد را خواهند داشت.

برای انتخاب سایز ، رجشمار و همچنین انتخاب سبک طراحی کارشناسان ما با مشتری صحبت و مشورت لازم به آنها داده خواهد شد اما مشتری تصمیم نهایی را میگیرد و شرکت بر مبنای نظر شما کار را دنبال خواهد کرد.

برای ثبت سفارش خود ، کافی است عکس یا عکسهای پیشنهادی خود را از داخل پیامرسان ها برای شرکت ارسال کنید تا ابتدا بررسی شده و نظر پیشنهادی شرکت را در رابطه با کیفیت عکس و مناسب بودن یا نبودن آن – بهترین سایز نقشه و تکنیک طراحی (رنگی یا طیفی) و همچنین هزینه و زمان تحویل  را دریافت کنید .بعد تصمیم نهایی شما ، سفارش ثبت و در موعد مقرر تحویل شما خواهد شد .

زمان طراحی و تحویل سفارش ها بسته به حجم کاری شرکت و نوع طرح بین ۱ تا ۲ ماه متغیر است.بعد از اقدام به ثبت سفارش و واریز وجه طراحی در برنامه تولید قرار خواهد گرفت.